ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС
Діяльність закладу дошкільної освіти здійснюється відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» та інших нормативно-правових актів.
Зміст освітньої роботи в закладі дошкільної освіти відповідає основним концептуальним положенням Базового компонента дошкільної освіти.
Реалізація Базового компонента дошкільної освіти забезпечується освітніми програмами та навчально-методичною літературою, що затверджені або рекомендовані Міністерством освіти і науки України чи схвалені для використання в закладах дошкільної освіти комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України.
Педагогічний колектив ДНЗ № 150 впроваджує в практику роботи сучасні інноваційні технології. Формування особистості здійснюється на підставі цілісного підходу до організації навчально - виховного процесу, який передбачає органічне поєднання відповідних напрямів, форм, методів педагогічної роботи, належну організацію різних видів діяльності дітей, орієнтацію на інтереси й потреби дошкільників взагалі та кожного індивідуально.
В нашому закладі дошкільної освіти створюються умови для розвитку особистості через задоволення її базових потреб відповідно до соціокультурних норм:
- навчальний матеріал та освітні технології підбираються з урахуванням особистості кожної дитини;
- постійно створюється та оновлюється якісне розвивальне середовище, що забезпечує впровадження нових технологій в освітньо-виховний процес;
- створюються умови для збереження психофізичного здоров’я дітей через різноманітні форми рухової активності;
- ведеться робота з удосконалення і збагачення зв’язного мовлення дошкільників під час проведення різноманітних заходів.